Valborg!

Hej hej! Igår var det Valborg och jag åkte till ingarö och hade kul där!
Bilden e ju såklart på brasan! Det var jättemycket folk där! Jag va med mina klasskompisar.
Jag träffade jättemånga där det var kul där!
Jag åkte till Ingarö halv åtta och sen åkte jag hem runt tio halv elva. när jag skulle åka hem då träffade jag ett par killkompisar hahah det var skitkul och jobbig jobbig på ett bra sätt!
Det jag hade på mig på valborg va en kort svart kofta, ett linne med små paljetter på och ett par tajts. Jag hade smink på mig också hade jag fixat till mitt hår så det var vågit hår!
Runt tre så gick jag ut med hunden. Jag gick en lång promenad! Vi gick till ösbyträsk. Smilla (min hund) hon badare och höll på att bita på olika saker men jag tog kort och det på henne för de va så fina!
Det var lite det jag gjorde på valborg! Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0