<3

We were best friends but then came another was wounded and sad just want to die now ..
Can not fucking live without you. <333 have known you all the way topreschool going down and when I see you I repent that we would not be best friends, you forgive me? please? .. <333: *
only think of you <33333 nice

Dagens låt?<3333


vad jag har gjort i helgen :)

Heeej bloggen :)

Lördags:
Jag åkte till pappa och sov hos han och vi spelade Wii skit kul:) <333

Söndags: Jag var med pappa och fannie och vi åkte GOKART skit kul kom sist :D <33333

Nu: Nyssnar på musik och skriver på bloggen :D <33333

tja dååå <333

fula bilder vet <33333

bloggen :D <333


ska på gympa lägger idag :D <33

tja tja bloggen :D

idag ska jag på gympa lägger :D
i fyra dagar :D ska bli skit roligt så jag kommer inte kunna blogga :( ledsen jag skulle vilja ta med mig min data men då kommer jag nog inte hinna :( ledsen :((((( <3333 vi kanske ses på söndag :D

hejdå bloggen <33

ps: på månadag börjar jag i skolan :(((((((((((((((((((((((


tja tja bloggen


film :D


har varit på GRÖNA LUND med mina kompisar Yasmin och Emma <3

Heeeeeeeeeeeeeej bloggen :D

Igår var jag på grönan med mina kompisar Yasmin och Emma vi åkte typ runt 12:00 13:00 :D
och vi åkte hem runt 22 det var skit roligt :D vi var typ där 10 timmar :) <333
vi åkte typ alla för utom frittfal,insane typ och resten åkte vi :D <333

Det vi åkte mest?:
Vi åkte mest Jetlain twister spöktåget flygande mattan,vildamusen,slänggungan gick i lustiga huset :D
och resten åkte vi inte så mycket.. <333

vi har också gott i spökhuset det var typ mer en 6 spöken det var skit roligt och läskigt :D och jag fick typ gå förs hela tiden :D <333
och det är så jäkla varmt där inne så vi gick och tog glass och en slush :D men det var assa kul :D
asså det var skit kul :D
och det kommer vi göra om :D
nu kommer det bilder på emma yasmin och på mig  :DDDDDDD


Emma <3333333
yasmin <3333333
och jaaaaaaaaaaaag <333

hahaha hejdå <3333333

god morgon bloggen :))))) <333

Godmorgon bloggen :D

jag gick upp runt kanske halv tio :D

ska jag säga vad jag och min kusin ska åka till :D


till....
GRÖNA LUND :D
vi åker imorrn :DDDDDDDD

längtar :D

hejdåå vi ses snart :DDDD


ny bild till dagens låt :D

nu har jag gjort en nu bild till dagens låt skit snygg <333333

Dagens låt?<3333


god morgon :) <33

Heeej bloggen:)

har sovit gott vaknade typ runt åtta för mamma ville byta mobil för hennes för typ *****
och sen när vi bytte (min gammla mobil) då var det dåligt batteri :( så vi fick byta till backa och mamma var skit stässad :D
amen nu kommer en bild på mig <333



Dagens låt??


God morgon :D

God morgon bloggen :)))))))

jag gick ocbh la mig runt kanske 23:00 och gick upp 09:00..
aaa min mamma går i skolan hon ska åka buss :D smilla bruka sova med mamma och sen när mamma åkte så kom smilla till mig :D <3333

hejdå ses sen <33




bilder :)

nu kommer det ju några bilder <333
först kommer det bilder när vi är hos mammas bästa kompis när vi åker dit och hem och är där :)
Nu kommer det några bilder när jag har varit i stugan :D
Jag<333
min halvbror arvid
min halvbror william
jag har ju varit i barkaby och då skulle jag lova vad det var för kläderna nu kommer dom :D <33
skor snygga skor :P <33
väska <333
tjocktröja <33
byxor <333
byxor <33
en fin klänning <333
en snygg kofta <333
adidas byxor <3333
strumpor <33
Nu kommer det bilder på mig och fannie när vi skulle åka till vår andra stuga <33
nu kommer det bilder på mig som jag tog idag :) <33
det bilderna det :D <3333
hejdå bloggen vi hörs :* <333 pussssss <3333333333333

Jaden Smith

Heeej bloggen :))

nu ska jag skriva om JADEN SMITH <333333333333333

hur gammal är han?:
Han är 13 år han har typ precis fyllt 13 år

vilket datum och månad?:
han är född den 8 juli 1998 i Los Angeles.

vad är han för stjärna?:
2010 gjorde dom en film  som heter Karate kid.
Justin Bieber och Jaden Smith har gjort en låt som heter Never say Never då var Jaden Smith rappare. Han är skit bra på att dansa :D och skriver låtar <3

Har han några syskon?:
 japp han är en lilla syster som heter Willow Smith och en halvbror som heter Willard Christopher III
Willow Smith är född den 31 oktober 2000 :)
och den andra vet jag inte :(

Vad heter hans föräldrar?:
Hans föräldrar heter Will Smith och hans mamma heter Jada Pinkett Smith.:)

har han någon flickvän?:
Neej <33

heeejdå nu fick ni veta lite om JADEN SMITH heeejdåå <333333
pussssss


dagen låt? <33




en kille som jag älskar

A guy I love does very much <33
I love when he smiles <3
I love when he laughs. <33
I love it when he stays with me: *
I love him <3
He loves me when I sing for him <3
I like when we're together <33
this guy really means a lot: *




är hemma igen! :))) <33

hejjj bloggen :)

nu är jag hemma (FET KUL)
Jag har gjort olika grejer det har varit jätttttttttttte kul :))) <3333

vad har du gjort?: Jag har varit i två stuger :D

med vilka?: med pappa,Maria,William och arvid (mina plast syskon) och fannie :)) <333

vad det roligt?: AAA ;)

det var skit roligt ammen hejdå bloggen pusssssss :* <333333


RSS 2.0