vem ska jag ta??

hejhej!!
jag är kär i två st pojkar men jag vet inte vem jag ska ta??
och dom heter samuel och fredrik
samuel går i min paralerklass
och fredrik är 12 år och han går på min gympa
båda är skit söta men jag vet inte viken jag ska ta??
AMMEN HEJDÅ!!!!!!det här är jag när jag tängker!!



hahah:D


det här är den första killen fredrik


















men den andra killen har jag inte som bild hahhahahaha :D hejdå

jag har precis kommit hem från!!!!

HEJ IGEN!!!
på måndag åker jag till karlskrona jag längtar men jag kommer sakna min pojkvän eller vad man kan säga hahha!!
men idag har jag sovit spela data som vanligt hahah oxå har jag varit hemma hos en
jag och min mamma och pappa och fannie vi var hos min farmor och farfar och då hade vi en liten julafton
för vi kommer inte ses på ett tag och då ville min farmor och farfar fira en liten julafton och det var jätte roligt
Jag fick en bussrämsa, höronlurar,en lallebjörn ,örhängen, underkläder, filmer och smink det var jätte roligt att få dom här grejerna :D
BAY!!!!!!det här är jag och fannie hahaha




det här är jag och mamma hahahah

det här är pappa  :D

BAY

Jag har gott upp:D

GOD MORGON!!
Nu har jag precis gott upp från min säng
jag kunde inte sova
jag hostade och hostade och vaknade jag och då ville jag kolla på film hahahaah :D
HEJDÅ!! :D det här är jag när jag har gott upp hahahah:D

jag har precis uppträdat! :D

hejsan!
jag har varit precis i skolan och det var julavslutning!
det var skit roligt
jag sjöng ju julen är här!!
jag tror att dom tyckte det var bra :D
MEN NU ÄR DET JULLOV :D JIPPI
och på måndag åker jag till Karlskrona.
Det ska bli jättekul
jag och min stora syster ska fira julafton och NYÅR
det ska bli jättekul:D hahahh :D
HEJDÅ ///// WILMA


GODJUL O GOTT NYTT
ÅR <33333

idag ska jag uppträda :D skit roligt:D

hej hej!
idag är det den stora dagen:D
för jag ska uppträda jippi!!!!!
jag ska sjunga julen är här!!
den är jättebra har ni sjungit den??
ni måste bara!!
den är jätte bra hahahah:D
hejdå nu ska jag gå hahahah det ska bli skit roligt!! :D

bay!!!!

godjul <3333

hej hej!!
snart är det julafton
och då vill jag bara säga

GODJUL
och
GOTT NYTT
ÅR
//// wilma<33

LOVE YOU <3333

när jag hade badat lite :)

hejhej nu har jag precis badat det var skit skönt att bada
med skum och lite andra grejer men det var skit skönt att bada jag har ni gjort det?? det har jag hahahah :D

det här är jag när jag har precis badat mmm skönt att har badat :D hahah

några bilder på hundar

nu vill jag vissa några skit söta bildervisst var dom fina?? det tyckte jag det var några bilder på hundar 

jag och min kussin :D

föran veckan var min kussin ida hos oss vi är typ som syskon
vi lekte och gjorde jätte många grejer nu måste jag går det här jag och ida hahahah :D

i skolan

NU är jag i skolan och jag pratar med mina vänner!! Det är den duma wille och august och johanna och nisse dom är jätte snälla för utom en hejdå nu ska vi göra en sak

RSS 2.0