gå in på dom här nu!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9ybhPQyJS8k&feature=relmfu


http://www.youtube.com/watch?v=NWdrO4BoCu8&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXeOLxbkwn6CVHyzbJKFdgSa

har vaknat:))

Shoo :))
Nu har jag precis vaknat :))
Idag ska jag til min kussin IDA <33
Vi ska till en resturang  jag vet inte vad den heter men det ska bli kul <33
hejdå ska gå ut med hunden <33 :))

koperatt :)))

:( hej hej :D
nu har jag kommit precis hem från skolna det var roligt idag vi hade sy/trä slöjd
också hade jag,josse och thea dans men vi bara pratade idag :D 
om man fick sluta eller gå kvar man fick betäma själv :(
och jag SLUTADE!
jag tyckte att det var inte så roligt det är inte min stil
jag gillar hip hop och pop det gillar jag men inte klassisk
och det jaha!!



OM ni gillar min blogg då får ni skriva en komentar och säga ja/nej

om ni tycker om min blogg:)
då kan ni säga till era kompisar/ familj

kussiner/syskon

eller något hahaha!! :D



hejdå ska gosa med smilla nu :D





 


färgat håret :) :))))

Shooo bloggen <33
jag har varit hemma hos pappa och Maria frågade om om jag ville tona håret och då sa jag
-Jaaaa så klart!!! :D
och det fick jag göra på tisdag:))
för jag och fannie har simhopp och då åker vi direkt hem till pappa<33
och när vi kom hem skulle jag ducha eller hur man stavar ://
och sen skulle vi äta runt 9  på kvällen och sen sa maria
-Wilma ska vi börja nu?
-aa <33
så vi gjorde det MARIA hade oxå tonat sitt hår :))
pappa o Fannie tyckte det var skit snyckt på mig <333


tjaaa dåå bloggen titta på den här bloggen ofta <3333 då blir jag glad :))

Hatar att vara sjuk :@

Tjoo bloggen :)

Nu är jag sjuk!!! :@

Igår kräktes jag två gånger :(  Det var inte roligt :( jag fick vara hemma från skolan!!!!
Nu är jag täppt och ont i halsen ;(  Hoppas att jag kan åka till skolan på måndag! :)
Och jag missade min bästas kompis fest!!!! :(
så jag ska ge min prisent på måndag om jag kommer!! :D



tjadå bloggen ses snart!!!! :)

T*å*it :(

TJO bloggen :)

Asså idag då var det tråkigt :(
Det avr inte det jag hade tänkt mig :( med kalaset!!
asså pappa och Maria dom kelar hela tiden :P JAG BLIR GALEN :@
Jag önskar att det här hade ALDRIG HÄNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BARNKALAS







TJOO bloggen <33

Idag är den stora dagen :)
det är BARNKALAS hos pappa <33 det kommer vara jättekul :D
Det är JAG och FANNIE som bestämmer
Ååå jag längtar SÅ mycket <33
det är ju maskerad kalas <33
Och jag ska vara hiphoppare =)
men jag vet inte vad Fannie ska vara!! <33
men det kommer vara SKIT ROLIGT :D



Vad ska vi göra?:

Jag tror att vi ska göra fiskedam! :) då ska jag och Fannie busa med dom :D
vi ska ÄTa oxå...
Och sen vet jag inte <33



KLÄDERNA SOM JAG SKA HA PÅ MIG:

Jag ska ha en tröja som hänger ner och ett line under :)
Och jag ska kanske ha ett par taits eller ett par mjukisbraller :)

OCH jag och alla andra kommer ha JÄTTEROLIGT :D























TJADÅ BLOGGEN<333

:*

Tjoo bloggen :)
Idag hade jag ingenting att göra :(
egekligen skulle jag vara med min BFF Josse ;)
Men det gick inte för Josse :( För hon är förkyld :(
men isätllet var jag inne på datan och kollar på tv :)
men det gör jag nu!!!!
och sen när det blev ett tråkigt pogram då tog jag jag kort istället :D
det kanske var FJORTIS bilder men dom var ändå skit fina
TJADÅ BLOGGEN <33 :)



Igår :D

TJA BLOGGEN :)

Igår var det skit roligt :)
jag och fannie var där med Maria :)
Vi fick först mocka t.ex mata hästarna plocka upp bajs:) det var faktiskt väldigt roligt :)
Efter vi hade gjort i orning stalet då fick vi gå med hästarna det var jätte rolig :D
vi hade gått jätte långt :)
Sen när vi hade gått med hästarna då vände vi tillbacka till stalet då släppte Maria mig så jag gick med hästen sj:) det var skit roligt :)
När Maria hålde i mig då kom en bil backom Maria:)
Fannie var först med hästen och Maria tittade backot och då fick hon hästens bak mitt i ansiktet :D hahah :D gud var roligt det var :D
men sen efter det då skulle vi till en grej vet ej vad det heter :(
MEN när travade vi och galopera :)
DET VAR MIN BÄSTA DAG :) <33
TJADÅ bloggen <33














BILDER FRÅN INTERNET <33


TJOOOO :)

vad jag ska göra i helgen....

Hej igen:)
Marias barn William han har fyllt 3 år :D
och i helgen ska han ha barn kalas :D det ska bli jätte roligt:)
Jag och Fannie ska sköta kalaset :D
gud vad kul det ska bli:)
Det ska vara maskerad kalas :D William ska vara spadimen :D
jag vet inte vad jag ska vara <33
men jag hoppas att vi kommer ha det jätte roligt <333
SKA BLI SKIT ROLIGT <33

SKA SNART RIDA <33

hej hej!!
Snart ska jag åka till Eriksdalsbadet <33 för jag och min syrra Fannie ska rida med pappa tjej Maria
det ska bli jätte roligt Maria har hyrt 1 till HÄST för hon har en HÄST<33 det ska bli skit roligt <33 :D
Fannie hon har nästan allt som man ska ha rid grejer :D
men det har inte jag :( men typ allt kan man säga <33 TJADÅ SKA SNART ÅKA <33

har haft ansiktmask <33

hej hej igår då sa jag till mamma att jag ville tästa min ansiktmask och då fixade mamma det till mig
och då fick jag ha det i 10 min! <33
Och jag frågade mamma om hon ville ha och då fixade jag det till min mamma!
det mamma hade på är apelsin smak eller vad man kan säga och jag hade typ gräde och juggubar men det var jätte roligt <333
det var några bilder ifrån internet men nu kommer dte några bilder på mig <333
'
DET VAR BILDER NÄR JAG HADE PÅ  MIG DET NU KOMMER DET NÅGRA BILDER NÄR JSG TOG BORT DET!
DET VAR ALLT TJADÅÅ <333

har städat och gjort mig i orning<33

Hej hej!!
det var skit länge sen jag var inne på min blogg men nu är jag tillbacka till min BLOGG :D
idag har vi städat jätte mycket
det var jätte roligt jag hålde på att lyssna på musik så klart pop är det jag älskar pop<333
jag damsög det var jätte roligt jag sjöng hela tiden!!
och så klart var smilla skit rädd! <33 hon har alltid svansän innot!!! <333
SES <333
det där var några bilder om städ grejer <333
dte var några bilder om musik och POP <33

RSS 2.0