dagens låt ...?







behöver nästan inte krycker :D

HEEEEEJ BLOGGEN :)

Jag kan nästan gå utan krycker :D
Men imorrn ska vi ha klassresa :)
Men jag tror att jag måste iallafall ha krycker mig :(
Men det gör inget :) Jag ska iallafall BADA :D
Jag haltar nu lite men det går över :)
Heeeeeeejdåååååå :D

Det har blivit bättre med min fot :D

Heeeeeeej bloggen! :)

Nu har min fot blivit bättre :D
På Onsdag kommer jag och min klass ha klassresa och jag hoppas att min fot är bättre då för jag vill BADA! :)
När pappa hade kört mig och Fannie hem då gick jag men haltade också :) det gör ju lite ont men jag överlever......!

TJADÅÅÅÅÅ ;)

Har skit ont i min fot :(

Shoo bloggen :)
Jag har fortfarande ont i min
FOT
:(
Jag önskar att jag hade inte ont i min fot.
Den är jättemycket svullen :(

När jag vaknade idag och gick och la mig igår:
Jag gick och la mig klockan halv 12
och vaknade kl kvartöver 6
Jag kan bara inte sova det gör så ont:(
Och på måndag ska jag åka två bussar till skolan :/
Med krycker:(
Men då får fannie hjälpa mig :)

Hur ont har jag från 1 till 100?
Det har gott över jätte jätte lite men jag har ont i min fot cirka 98 :(
hejdå ska kolla på tv :)

Ps: Bilderna är inte så bra :/ :)

har gjort illa mig ifrån tävlingen :(

Heeeeej
Idag har jag gjort illa mig när det var tävling :(
Det är fan min värsta dag i hela mitt liv :( ....
Jag visste liksom inte att trampeten var så hilma hård och vi hoppade bord..
Vi hade inte uppvärmt men det gick inte så bra. :(
jag tycker liksom inte att man ska börja med bord man ska ju först pröva den innan man hoppar som t.ex volt eller bord :/
Och när jag hoppade på bord då slog jag i mig vid ryggraden
jag landade på fötterna men sen kom det konstigt med min fot. :(
Jag var ju tvungen att hoppa på ett ben jätte långt :(
Det kändes som det var et ben som var löst men det gick bra sen
jag blev ju mest rädd jag trode jag hade bruttin den men det hade jag inte.
Det var en reiäl stuckning -.-
Så nu måste jag har krycker..........
Jag måste ju också åka buss med krycker men fannie får hjälpa mig och det! :)
hejdå nu ska jag gå! <3 :)
PS: Vad mycket jag har skrivit :P

har klippt mig :) ♥♥

Heejjj bloggen ♥♥

Nu har jag klippt mig och det har mamma och fannie me ingen vet om det förutom dom som bor i Karlskrona. Jag undrar vad Kalle/ Min pojkvän kommer säga.....?


Det var läne sen jag var inne på bloggen men nu är jag tillbacks :)))
♥♥

Det var jättelänge sen jag var inne på bloggen men nu är jag tillbacka! <33
Änkligen......!!


Gympa....! :)

Vi har tränat jättemycket till gympa tävlingen!
Vi hade en tävling! Det gick bra Suanna hade mesig sitt barn Loke <333 han är jättesöt! <3
Min grupp heter Kulingen den är jättebra!


Vi hade tävling och vi kom 3:a på hopp :D
♥♥

Nu vet ni iallafall vad jag har fjort det här året....
Hejdå vi ses sen! :)
♥♥

RSS 2.0