jag ska åka buss till gympa:D

Idag ska jag åka buss till gympa sj!!
jag är hemma sj!! det är lite Birigt att vara hemma ensam hahahah

hahahahah här är jag när jag är ensam hemma :P

jag och mamma

Idag har jag och mamma vi har varit med varandra fast på kvällen!!! hahahahahaha:D
vi har lekt jätte mycket fast på kvällen vi har ätis godis
och det. men också har vi kollat på tv hahahah.
men det var ändå kul

om min hund smilla!!! :D

Jag har en hund som heter Smilla hon är jätte söt:D
men alla i min klass är jätte rädda
jag fattar inte varför alla är rädd för Smilla. Smilla är 1 år och 5 månare hon kanske är stor men hon är ändå min  hund:D
'

det där är min hund :D pussssssss

wilma

hej hej nu har jag gjort min andra blogg. min Första bloog det  hände att min föra bff hon ville ta bort bilderna som vi hade gjort och sen visste jag inte hur man gör och då hjälpte min syrra mig och då visste hon inte heler hur man gör  så alla mina bilder gick bort :)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0