Kom hem från karlskorna :D

Hej hej! <3 :)

I Söndags kom jag min kusse, Fannie och Fannies kompis <3 :)
det var jätteroligt där!!!

När vi åkte:
Vi åkte i Måndags föra veckan.
Vi 14:15 
men sen glömde jag min matsäck så vi fick åka tillbacka men det gick bra sen :)
vi var frame 22:55.

När vi åkte hem:
bussen gick 15:00
Men vi åkte 14:15
vi var frame runt 22:55 kanske

vi hade jättekul i Kralskrona :D :)

HEJDÅ :) <3 :P



min kusse <3 :)

hade tjejmiddag i går 15/4-2011 :D

SHoo bloggen :D


Igår hade jag TJEJMIDDAG :) det var skit roligt

Vi togkort skit många gånger :P

ute och inne! <3 :P

hejdå ska kolla på film :P ;)










fyller år idag <33 :D 14/4-2011

Hej bloggen :)

Idag fyller jag år :D
jag fyller 11 år :D
imorgon ska jag ha kalas :D <3
det ska bli jättekul!! :D
men det som är dåligt det är att det bara kommer 3 st :(
men det gör inge vi kommer ha kul iallafall :D
Jag längtar och längtar tills på söndag för då ska jag få besök jag vet inte vem det är :/
men det ska bli kul men jag undrar vilka som kommer :P


VAD JAG FICK:
Jag fick en magtröja ett par byxor
två sims3 spel :D
ett datafådral :)
och en film som heter vi hade iallafall tur med vädret igen!
alla dom här grejerna ska jag håla på med hela tiden :D






några bra filmer <3 :)







har gott upp :) men ett litet inlägg

SHOO BLOGGEN :P

för några min gick jag upp :D
men nu tittar jag på tv :D

nu måste jag packa jag ska till pappa <3 :P
hejdå <3 <3 :P

några bra filmer :P :D








har kommit hem ifrån skolan :P skönt :)

SHOOO bloggen :D

Nu har jag kommit hem ifrån skolan :v  så skönt <3
nu är jag inne på datan och är inne på fb och skriver i min blogg :D
Jag är med datan i sängen och kollar på tv med hunden såklart :P
men hejdå ska gosa med hunden :)

heej heeej :D :D :D :D :D

Nu har jag fixat smilesar till min blogg, hahahaha vad najjjjjs ;)
jag rekomenderar att gå in på min syrras jättte braaaaaa blogg sök på
www.vafanfannie.blogg.se :D
gå in

shoo breee <33

Hej bloggen
nu är jag i skolan zzzzz :D
men alla är i halen och vi får göra vad vi vill <33
jag håler på att kolla på en skit bra video <33
hon heter maddi jane <33
hon är skit bra <33
tjadåå <33






ska gå och lägga mig :PP


shoo breee bloggen <33!!
NU ska jag gå och lägga är skit trött!! <33

kl är 21:22 <33 :))

jag är så himla trött :P
jag har typ kommit hem ifrån langnö träning :) det var roligt där!!! vi gjode jätte mycket grejer <333
det var jätterolig.))
vi typ hålde på med fristående och hopp mest <3333
det var roligt tjadååå bloggen :( vi ses imorrn <33




skit bra min bästa låt!!! <33


skit bra justin bäver <33 :))

JUSTIN BÄVER <33333333 :DD

kolla på den här <3333 skit bra!!


kolla på den här :)))


är hos nanna

SHOO BREE NU ÄR JAG HEMMA HOS NANNA <333
VI HAR JÄTTEROLIGT HÄR:))
nu håller vi på med att takort på mig,nanna och musse:))
det är jätteroligt <33:))

hejdå ska takort mer <333

nu får ni se bilder på mig och musse ulala<333
om någon kille tycker jag är söt snygg cool!!!
tyvär killar jag är upptagen med en annan  MUSSE :DDD










är ledig yesss <33 :))

shoo bree bloggen <333 :))

idag är det onsdag :))
och idag är det utvecklingsamtal <33 ;))
och idag ska fannie på utvecklingsamtal och jag och smilla kommer vara ensama hemma :D
och så klart ska jag vara inne på datan <33 :)) eller jag är inne på datan nu!!!! <33
men hejdå <33

ps: imorgon är det skola <33 :( :)






'

har kopera<33 IGEN :@

:( hej hej :D


nu har jag kommit precis hem från skolna det var

roligt idag vi hade sy/trä slöjd

också hade jag,josse och thea dans men vi bara

pratade idag :D

om man fick sluta eller gå kvar man fick betäma

själv :(

och jag SLUTADE!

jag tyckte att det var inte så roligt det är inte min

stil

jag gillar hip hop och pop det gillar jag men inte

klassisk

och det jaha!!



OM ni gillar min blogg då får ni skriva en komentar

och säga ja/nej

om ni tycker om min blogg:)

då kan ni säga till era kompisar/ familj

kussiner/syskon

eller något hahaha!! :D



hejdå ska gosa med smilla nu :D





 

ar min blogg då får ni skriva en komentar och säga

ja/nej

om ni tycker om min blogg:)

då kan ni säga till era kompisar/ familj

kussiner/syskon

eller något hahaha!! :D



hejdå ska gosa med smilla nu :D








har varit i skolan :) :(

Shoo bloggen <33

den här veckan har jag varit i skolan :))
men jag har bråkat med många men det blev lungt :))
Men min föra bk bästa kompis Josefine hon och jag är inte bästa kompisar längre :((
hon är bara med felicia-D :(
det hatar jag!!!!
och hon tycker jag är tråkig!!!!!!!!
felicia-D hon ljuger SKIT MYCKET!!! det vet jag!!!!
ammen tjaaadåå bloggen:))


RSS 2.0