det går inte

det går inte att fixa min haeder :(

SNÄLLA HJÄLP MIG

Heej och godmaorgon :) <33

Heeej eller ska man säga godmorgon :) <33

Igår hade jag jättekul och min hund Smilla såklart ;) <33

Vad vi gjorde igår :/ <33

Vi gjorde lite olika grejer..
Först kom jag och Fannie hem och då var min mamma och min faster hemma sen kom en vän man kan säga att hon är vår granne.. Hon tog med sig sin hund. Hennes hund heter Hans Åke :D Det är lite ovanligt men han är jättesöt :) <33
När det hade gott några timmar då kom hennes barn hon är 19 år hon var jättesnäll... :)
Sen när hon kom då skulle jag vissa några bilder och bara sa ÅÅÅ VAD GULLIGA typ så :)
Sen skulle vi gå och handla godis vi skulle ta med Smilla och Hans Åke :) när vi kom till Gustavsberg centrum då gick vi till coop och handlade godis :) <33 Vi skulle igekligen handla på Godis hörnet men jag tykce det stänger så tidigt det stänger kl 19:00 men vi var typ där runt 8 kanske :) <33
vi handlade godis det blev för mycket så då fick vi plocka bort några godis bitar vi fick mer än mamma och sussane :D <33 men det var kul igår :)

När jag gick och la mig :P
Jag gick typ och la mig runt 11 12 :) <33

När jag gick upp :P
Jag gick upp runt 9 ;) <33

Hejdåå <333 :)

bilder på dom sötaste hundarna :* <3

så söta <333



SÅ SÖTA
Heeeeejdååå

kan någon hjälpa mig :P

Kan någon hjälpa mig
jag vill ha hjälp med in blogg ni kanske ser att jag har inte så fint nu på min blogg
så kan någon hjälpa mig då snälla :(
Bella Franzen hjälp mig nu SNÄLLA :)
nu kommer ni se hur min blogg ser nu!!!!!!

och bilden jag vill ha är
Den

dagens låt :) =?


Har varit hemma hos pappa ;)

Heeejj bloggen ;)
jag har varit hemma hos pappa jag sov över hos han ;)
Vi hade jättekul ;)
Vi hållde på med frågespel det var två spel det första spelet var jättesvårt ;/ då förstog vi inget :D
och det andra spelet det var mycket roliga en det andra :) <3
hejdå :) <3

Jag tror typ att det där är en apa :P
fast en konstig :/ :P

Dagens låt...?


God morgon :P

Godmorgon!

Jag har precis vaknat :P är fortfarande lite trött men jag kommer bli pigg sen tror jag :/

När jag vaknade......
Jag vakande ungefär halv nio :P

När jag gick och la mig...
Jag gick och la mig ungefär halv tolv :)

jag låg med min mamma idag för min säng är så himla hård tycker iaf jag :P
min mammas säng är jättemjuk ;)
Smilla sover såklart hos oss :P HON SNARKAR :D

Men hejdå ska äta lite frukost:)

=ful

ler haahah :D
lite kanstig bild men .....

Va på gröna lund igår :) <33 15/6-2011

Heej bloggen! :)

föra veckan sa mamma att vi skulle få en överaskning och då blev jag jätteglad och jag gissade hela tiden mamma sa att vi skulle åka någonstans och då gissade jag skara sommarland, liseberg och gröna lund. jag hade drömt om det om vi skulle göra nått av dom där tre sakerna. I tisdag hade jag skolavslutning och efter det åkte vi och fikade och mamma skulle typ åka buss för hon går i skola när det hade gott ungefär 4 timmar då kom mamma hem och då ringde min morbro Cristian till min mamma och då fick jag prata med han och då sa han att hans tjej skulle hämta upp mig och Fannie och då skulle vi åka till .......
Nu var det onsdag och då skulle Cristians tjej hämta oss (mig och fannie) och hon = Hanna Crisians tjej hon hade hämtat min kusin :) Sen skulle vi åka Hanna hade inte ätit frukost och vi skulle äta lunch vi åt pizza och lite merrr :P Efter vi hade ätit då skulle vi åka till .......
Innan det här...! Hanna skulle tanka och då sa jag undra vart vi ska Fannie sa jag vet och ida sa oxå jag vet och då sa jag vadå vad är det ska vi åka till gröna lund eller undrade jag Ida nickade. Jag ville bara skrika vid bilen men fannie sa säg inte det okej?
okej sa wilma ;)
Jag blev jätteglad. Jag var ju tvungen att låsas vart vi skulle och då sa jag vart ska vi
dom svarare inte :/ men sen när vi var framme då sa jag SKA VI TILL GRÖNA LUND?????
och dom sa ju inget
vi skulle köpa åk band och spökhusets biljeterna..
vi gick in och åkte nästan allt förutom frittfal, katapulten, inzane och exstrime :D
Asså det var skit roligt där på gröna lund. <33
det var det roligaste jag hade gjort på det här året ;)

hejdå bloggen ska äta ;) <33


Lustiga huster ;)
Vilda musen ;)
SPÖKHUSET ;)
Jetline ;)
TWISTER ;)
Och såklart GRÖNA LUND ;) <33

Vill ha en Ziperall eller en one pice :)

Jag vill så gärna ha en one pice eller en ziperall...
jag tycker de är fina och coola ;)

VILKEN FÄRG ELLER VARFÖR PÅ EN ONE PICE:

Jag vill ha en lila eller en usa one pice dom vill jag ha helst.... :P
För jag tycker dom är skit snygga och coola ;) <3

VILKEN FÄRG ELLER VARFÖR EN ZIPERALL:

Jag vill ha en gro eller liordpard eller en rosa eller en svart.. :* :P
Jag tycker samma sak dom är snygga och coola! :)

hejdååå :( ses imorrn

nu kommer bilder på en ziperall och en one pice.. <3



Det var några bilder på one pice nu kommer det bilder på ziperall..:)





:) ;)


Min fot har blivit bättre

mIN FOT HAR BLIBIT BÄTTRE :D

Min fot håller på att läker
den är lite lilla men det gör inte ont

okar inte skriva mer
hejdåååå :)




Dagens låt :)




Har varit på klassresa :D

Heeeeej <33

Igår körde Josefines mamma, Josefine och jag till vår KLASSRESA :)
Det var jätteroligt.

Det vi gjorde: Vi gjorde olika som t.ex Badade, 5 kamp :) och lite till :)

Hur vi sov: Det var typ som våningsäng och jag sov där uppe och min kompis skulle sova igekligen uppe men hon var rädd ifall hon skulle ramla ner. Jag var också rädd men jag var kvar iallafall :)

Dom jag var med:
Jag var med olika mest med tre tjejer och fyra killar. Det var kul men kände mig mest ensam :( :)
Men det var ändå kul :D

Det vi ått (på kvällen)
Vi grillspet det var gott det var olika grejer på som t.ex majskorv, korv, köttbullar, paprika och lök.

Vad vi ått (på morgonen)
Vi ått olika grejer som t.ex mackor och jag kommer ihåg mer hahah :D

Dricka: Det fanns oliak drickor t.ex appelsin juice, mijölk och lite till :)

Hejdå ;)
Ps bilderna kommer senare :) <333

RSS 2.0