Veckan!

Heej heej bloggen!
Ledsen att jag har inte bloggat på ett tag. Jag har haft jättemycket att göra i skolan. Det är mycket vi måste göra nu eftersom det är snart sommarlov!
Igår hade vi träning. Det var vår sista träning innan träningen. PÅ lördag är det de. Jag längtar som f*n. Jag är så taggad.
Varv ett på matta är 2 hjulningar.
Varv två är hjulning handvolt eller handvolt volt jag ska göra handvolt volt.
och det tredje varvet: hjulning hjulning rondat eller rondat flickis flickis jag ska göra rondat flickis flickis.
Men på fredag så ska pernilla min bästis hänga med mig till min pappa. Sen ska pappa köra oss till tävlingen. Jag ska vara hos pappa till söndag. Men jag vet inte om jag kommer blogga då.
Men imorrn är det Fredag. Pernilla kommer då!
Idag i skolan så har det bara vart tråkiga lektioner. Har inte gjort nått speciellt idag.
Just nu håller jag på att titta på Big brother repris.
Ha det så bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0