Helgen!

Heej heeej bloggen!
Jag har inte bloggat i helgen... har inte orkat... Ledsen!
Men i alla fall förra veckan så fick jag guldkort..
I Torsdag var jag där med min kompis Vendela. Sen i fredags så åkte jag dit med min bästa kompis Pernilla. Det var kul men Pernilla skulle sova hos mig men hon mådde inte så bra :( så hon åkte hem..
Men jag har inte gjort så mycket i helgen. Mammas kussin och hans familj var här. Mammas barndoms kompis barn hon heter Felicia. Hon ska fylla 19 år. Hon är modell. Hon skulle åka till stockholm och göra nånting av modell jag kommer inte ihåg vad det heter. Men hon åkte hem idag. Hon har jättejätte långt hår hon är skitsöt..
Just nu tittar jag lite på tv i mitt rum.
Ha det såbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0