Dålig UPPDATERING

Heej bloggen!
Ledsen för en dålig upptadering. Men jag hra inte haft lust eller tid. Igår var det exakt en månad kvar tills det är sommarlov. Jag har inte haft att göra nått inlägg.
Men i helgen var jag hos pappa. Min bästakompis Pernilla hängde med till min pappa. I lördags hade vi tävling.
Video kommer snart.
Men när vi var hos pappa gick vi till stranden! Vi tog lite bilder som ni ser på bilderna.
Jag coh Pernilla fick hänga med pappa till hans jobb innan tävlingen.
Jag och Pernilla tog lite bilder när vi gjorde olika saker. Det kommer snart.
Vi kom 5:a på matta och tror att vi kom 6:a på hopp.
Åhh just det min halvbröder har börjat på simhopp. De var jätteblyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0