Kommit hem från träning.!

Hejsvejs!
För några minuter så kom jag hem från träningen. På träningen gjorde vi två olika saker. Den första saken hoppade vi trampet. Och den andra saken så hade vi tamling golv. På trampeten gjorde vi dubbelvolt (inte landa på fötterna) Volt, sträckt och halvskruv. Sen på tamling gjorde vi rondat stäm. Stäm är att man ska hoppa efter rondaten! Vi gjorde också hjulningar och sen där efter gjorde vi rondat flickis.
Sen vilade vi såklart. Sen när kl var 19:00 så fick vi gå hem!
Snart ska jag äta, duscha och dixa mig i orning och jag tror att jag måste gå ut med hunden!
Måste gå och äta nu!
Men hejdå och godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Alina Nyström ▲ foto, stil & vardag

Sv: hehe, vad söt du är!

2012-03-08 @ 17:01:12
URL: http://alinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0