Ska börja med en ny grej ;) <3

Heeeej bloggen :D
Jag har kommit på en ny grej ;)
Hos mig har jag skit mycket kläder som inte jag använder..!
Så dom som är vän med mig på fb kan köpa kläder av mig :) <3
Det kommer inte vara så dyrt:)
Det kommer typ kosta från 10-30 kr
så jag kommer lägga upp bilder på dom som är till salu :) <3
Om du vill ha så skicka ett medelande till mig på fb eller om du har mitt nummer så ring mig :D <3
Så kan vi mötas om du vill ha något :) <3
Så det kommer jag börja på fredag :) <3


Jag ska till min kusin imorrn så jag kommer ej blogga på två dagar :( ledsen..! <3
Men vi ses <3
Heeejdå alla läsare :) <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla <3

Snygg hedder :) :) <3

2012-01-05 @ 11:09:12
URL: http://pillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0