Fb grej <3

Vanja Ekmark: Känner inte henne.

Alice Rosenberg: Är söt snäll och väldigt bra på att fotografera. ;)

Issa Pelosio: Skit roligt syrrans vän söt och skit snäll. :D

Jag vet kungen: Känner inte henne så väl men söt. <3

Sofie Englund: Sofie är skit snäll snygg och söt. <3

Filip Åsbrink: Är min dagis vän har kännt han skit länge älskar han. <3

Agnes Gullungen Winkfield: Känner inte henne.

Pernilla Lagernäs: Min bästa kompis bra på gymnastik söt och skit snäll och rolig. :D <3

Lova Sehlin: Skit rolig snäll. ;)

Olivia Blomqvist Nimbratt: Snäll skit bra på gympa söt. <3

Matilda Nyberg: Söt snygg snäll. :D

Margarita Älskaret Androsova: Söt snäll rolig och snygg. <3

Filipa Edholm: Snäll känner inte så mycket.

Olivia Broddesson: Snäll syrrans vän. :)

Det var 14 st som gillade min status ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla <3 <3

Du är bäst maskis ;) <3 <3

2012-01-04 @ 08:09:20
URL: http://pillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0