Status fb :D

Martina Andrén: En vacker tjej som jag älskar och saknar :) <3


Elin Neuman: En rolig tjej som är söt :)


Lova Sehlin: Jätterolig tjej :D


Wilma Bjurberg: Ett jättesöt tjej som jag inte känner så bra :D


Emelie Nordström: Ett söt tjej som är jättebra på gymnadtik <3


Agnes Winkfield: Känner inte hon!!


Madde Moe: En snygg tjej som är jättesnäll :D <3


Linnéa Östling: En jättesöt tjej som är grym på gymnastik<3 :)


Therese Sandh: En söt tjej och kort ^^:)


Hilda Oxenborg: Känner inte henne men söt <3


Alexandra Hietala: En snygg tjej som är rolig :P <3


Blenda Hellström: En snygg, söt tjej som är jättesnäll och rolig :D <3


Suzette Lindberg: Känner inte henne så bra men min syrras kompis...!


Issa Pelosio: Jättesnygg tjej som är rolig och jättesnäll och min syrras bästa kompis :D <3


Filip Åsbrink: Min bästa bror! Jag har känt han ungefä  typ hela livet, snygg kille som jag vill träffa :D
Saknar dig bror <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0