Sportlov :D

Heej bloggen :D

Änkligen är det SPORTLOV :)
Jag har det i en vecka :D Idag till middag har jag gjort trerätters middag :D
Förättern: En macka med ost, skinka och gurka i :D
Varmrätt: Tacos;)
Efterrätt: Glass med vit choklad ;)

Efterrätten ska jag göra snart :D Middagen blev väldig sen :D Snart är det big brother då ska vi äta efterrätten :)

På sportlovet ska jag på kryssning och sen vet jag inte vad jag ska göra
Jag ska nog bara vara hemma och ha tråkigt..
Men imorrn ska jag och min syrra till mölnvik, Fannie ska köpa en sladd till sin kamera och jag ska köpa lösnaglar :D

Jag vet inte ifall jag ska blogga på sportlovet^^men det tror jag nog :)
Jag ska åka färjan med Min syster Fannie, min mamma, mammas jobba kompis, Fannies bästa kompis Issa och min kusin Ida :D

hejdå ha det bra ;)




Gjort bilden själv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0