Heej :) <3

Tjaaa tjaa bloggen :) <3

I Tisdag var jag hemma hos pappa :D Vi hade jättekul :) <3 Jag var där med min syrra Fannie :)
När jag var åtta åkte vi till Malmö för det är pappas jobbakompis :D Han är simhopps tränre :) Jag hade aldrig varit hemma hos dom :S Men när vi kom det så såg jag hans son Affe :D Efter två dagar så frågare jag chans på han vi hade jättemysig vi p******* och hade mysig :D Jag har inte träffat han på 4 år ;( <3
Och sen igår så pratade jag, pappa och Fannie om han och då ringde min pappa till han i tisdags :D
Det var jättekul att prata med han :D <3 Sen efter pratade min syrra Fannie med han och då frågade hon ifall hon skulle få hans nummer :D <3 Så jag smsar han typ varje dag :P hahaha :D
Amen jag var i skolan idag och igår och imorrn är det FRIDAY :D
Det kommer några bilder från skolan hoppas ni gillar dom :) <3




Hahahaah hade inga kläder så jah ville se ut så här :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0