Har kommit hem ;)

Heeej bloggen :D

Nu har jag kommit hem :D Jag har varit med min kusin ida och har varit på träning ;)
Hemma hos Ida hade vi jättekul :D Lördag den 18/2 åkte vi bulka i Alby det var jätte jätte kul :D <3
Jag och ida vurppade jättemycket det var jättekul :D Efter vi hade åkte ett tag så åkte vi hem till min morbrors flickväns pappa :D Vi åt där och hade kul :)

Sen idag söndag 19/2 hade jag träning:D Det var jättekul :D Det var typ bara fem st på träningen :D Jag var typ den ända som körde :D Det var gjorde på träningen var tamling golv: Vi gjorde handvolt/frivolt och bara volt. Och sen där efter så hoppade vi trampet: Vi gjorde dubbelvolt fast vi skulle ungefär göra en kullebyta istället för att göra en volt men det var typ som dubbelvolt ;) Det var typ bara jag som körde....!
Sen där efter så hoppade vi trampolin/ studsmatta: Vi gjorde volt, sträkt, Helskruv och flickisar ;) det var kul sen där efter gick/åkte vi hem :D

Men nu kommer det bilder ifrån alby där vi åkte bulka :D <3








<--------klicka <----klicka <-----klicka 
<-----klicka <-----klicka <-----klicka
<-----klicka <-----klicka <-----klicka
<-----klicka

Det var alla bilder på Ida nu kommer det bilder på mig ;)














Det var bilder på mig :D

Nu kommer det några andra bilder :D


Utsikten av alby :D <3


Snygga skor ^^:D


ÄLSKAR DIG IDA <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0