EJ BLOGGNING ;(

Heeeej bloggen :D

Jag kommer inte blogga i helgen ;(
Jag ska till min morbror och min kusin :D Vi kommer ha jättekul ;)
Men det jag måste göra innan är baka, gå ut med hunden och lite mer
Imorgon skulle jag egentligen gå på min halvbrors kalas men jag kommer ju vara hemmas hos min morbror..! Jag hade frågat min kusin ifall hon ville hänga med mig på min halvbrors kalas och sen efter frågade jag pappa och då sa han
-Det är fullt i bilen...!
Då blev jag lite ledsen att jag ida fick inte hänga med men då bestämmde jag att inte hänga med för om inte ida hänger med då hänger inte jag med!!!!!!
Men imorrn kommer vi ha ännu roligare :D <3

Men på söndag har jag TRÄNING :D det ska bli jättekul :D <3
Men hejdå ha en trevlig helg pusss :* <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0