Alltid lika svårt att komma på för rubrik..

Heej bloggen!
I måndags åkte jag till min kusin ida :D Jag sov över där :D Vi hade jättekul. Vi gjorde olika saker som t.ex äta glass ;) Vi badade hos henne. Ida bor jättenära ett badhus vi badade där i tre timmar! Jag skulle takort men man fick typ inte ;(.Sen nästa dag så skulle jag till pappa ;) Jag åkte buss och tåg till han ;)
Idag kommer min bästa kompis Pernilla hon ska sova hos mig ;) När hon kommer så ska vi åka till nacka och shoppa lite ;) <3
Jag var hos pappa från tisdag till onsdag ;) Min pappa har köpt en ny bil den är skitsnygg och jättebra! Pappa ville fira att han hade köpt den så vi gick på resturang jag minns inte vad den hette det var iaf nånting på engelska ;) Jag gick och la min runt elva i går för jag skulle hänga med papa till jobet :D Han jobbar på Eriksdalsbadet. Han är tränare där ;) Jag gick på simhopp förut men jag slutade. Min syrra går iaf kvar ;) <3
Idag ska min bästa kompis sova hos mig ;) Vi ska till nacka forum när hon kommer ;) Och imorrn ska vi kanske se på bio jag får se hur länge hon är här ;)
Måste gå ha det bra..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0