Vila i frid Farmor! ♥♥♥♥♥♥♥♥

Igår innan min träning fick jag veta att min farmor va död! Hon dog imorse. Hon fick hjärtstopp. Jag grät jätte mycket igår efter träningen!

Jag kunde inte ens sova så jag har bara sovit i 5 timmar.

Men jag älskade henne så jäkla mycket. Du betyde så mycket för mig Farmor. Du blev bara 68 år tänk du blev

inte ens 70 år. Vad kommer hända med min farfar nu kommer han bara vara ensam i hela sin läggenhet! Farmor

jag vet att du är det så jag säger det bara du är min bästa FARMOR i hela världen!! ♥♥♥♥♥♥

Du skulle göra nånting i köket jag vet inte kanske röka eller hämta nånting i kylskåpet och sen bara PANG så small det!

Farfar va där inne i vardagsrummet och sen när han hörde det så försökte han rädda dig men det gick inte!

Men jag älskar dig FARMOR!

 

Jag fick träffa dig sista gången när vi såg på huset som vi ska flytta in med pappa! Så hoppas du kommer hälsa på oss

 

LOva! ♥♥

 

Du rökte så mycket! Jag ville hjälpa dig att sluta röka så du inte skulle få lunginflamasion eller nånting farligare!

 

Du fickinte ens se mig och fannie växa upp i alla fall lite! ♥♥

 

Men jag ölskar dig och det kommer jag ialla fall och göra! ♥♥

 

Du ringde mig en sista gång i söndags och då ville jag bara säga så här till dig

 

- Du är den bästa farmor i hela världen jag älskar dig över hela mitt hjärta! ♥♥

 

Då skulle du bli glad ♥♥

 

 

Vila i fred nu och ha det så bra där uppe ♥♥ Jag kommer snart ♥♥

 

R.I.P Birgitta Lindahl ♥♥

 

I MISS YOU ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Pernilla <3 <3

stackare wilma <3 <3

2012-04-19 @ 15:12:19
URL: http://pillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0