Kommit hem.

Hejsan bloggen!
För några minuter sen så kom jag hem från skolan! Vi hade vikarie... Det var inte dirket det bästa vikarie.
Men just nu sitter jag och kollar på tv och bloggar. Vi har inte gjort nått  specielle i skolan.
Men snart ska jag äta sen där efter ska jag till min träning! Min träning börjar kl 18:30 men jag går kl 18:00 och den slutar kl 20:30.
Den här veckan i skolan så kommer vi ha hattparad på fredag det kommer bli jättetråkigt! Sen kommer vi inte göra nått specielle!
Den 5/5 så är det uppvisning på gymnastiken. Den 12/5 så har jag tävling i gymnastik!
Det kanske kommer bilder från gymnastiken idag!
Men nu kommer det bilder från Skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0