Helgen!

Heej bloggen!
Ledsen att jag har inte bloggat på hela helgen men jag har inte hunnit!
I Fredags kom pernilla till mig hon skulle sova hos mig. Vi hade också träning. Den började kl 17:00- 19:00
Men jag och Pernilla gick och la oss runt tolv (tror jag)
sen när det var morgon så gick vi upp runt åtta (ja jag vet det var tidigt) Men sen somnade jag & min hund om. Jag och Pernilla låg i vardagsrummet. Vi hade mina madrasser (min säng är sönder)
Så jag har en extra madrass. Men jag & Pernilla åt ingen frukost. Vi var bara inte hungriga.
Sen på lördag så skulle min kusin Niklas komma. Han skulle vara hundvakt men han sov över hos oss. Men jag var inte hemma. Jag var med min morbror, hans tjej & min kusin Ida. Vi hade skitkul. Jag & Ida gjorde maten. Det blev Tacos MUMS. Det var jättegott. Sen så fick jag och ida diska! Min morbror och hans tjej skulle på möte så jag och ida var hemma ensamma men Tindra & Kenja (Deras hundar) Jag och Ida åt glass med melon och nån pinne fast med choklad i. Jag, min morbror och hans tjej var och handlade innan vi skulle åka hem till dom och då fick jag en påsk prisent av dom! Och då kollade vi på filmer i affären och då hittade jag Breaking dawn asså twilight! Jag fick den utav dom! När min morbror och hans tjej hade åkt så tog vi glass och gick in till rummet för att sätta på filmen! Ida somnade ibland men jag väckte henne lite! Mern filmen var skitbra!
Sen nästa dag så var det träning.
Idag var det träning. Vi har snart tävling så vi har börjat lite med Tävlings träna! Men på onsdag är det sista dagen på träningenför sen är det påsklov!
Det var det som har hänt i helgen! Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0