Har vart i Riga!

Heej bloggen!
Igår kom jag hem från riga! Det var kul där men det var inte som jag hade tänkt mig! Min pappa sa att det var väldigt billigt där men det var bara vissa affärer. Men jag köpte en Bh & Jeans men de var dyra. Men sen på båten så köpte jag och min syrra godis. Jag vet inte vad båten hette. Men det var kul! Min syrra sjöng karioker varje kväll medans jag kollade på! Vi gick till vår hytt så gungade båten jättemycket! I Riga hade dom Latz istället för pengarna som vi har! Men vi hade jättekul! När vi skulle gå på toan så var spolaren jätteläskig.
Men nu kommer det mera bilder!
Nu kommer det bilder på mig och min syrra!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0