Dålig UPPDATERING

Förlåt för att uppdateringen.. är riktigt dålig! Jag har inte hunnit att blogga! Jag har haft träning så jag har inte orkat också har jag mycket läxor..! Ledsen men jag ska försöka blogga varje dag!

Idag är det FREDAG! Jag ska inte göra nått idag men imorrn ska vi flytta! På pappas sida! Jag kommer takort på huset och olika rum! Det ligger 3 mil utanför stockholm! Så jag kommer mest vara hos min mamma! Det tar 2 timmar och 25 minuter att åka till min skola.. Så jag kommer vara hos min pappa varanan helg och varje lov. Sen när jag börjar i Hemmesta skolan så kanske jag får sovmorgon då kan jag åka till dom! Men just är jag inne på Facebook och lyssnar på musik! Jag måste städa i mitt rum! Idag när jag kom hem så orkade jag inte jag e så trött! Men på söndag har jag träning! Vi ska ha tävling snart! Det ska bli skitkul!

Jag vill blogga på min mobil men det går inte! När jag ska publicera inlägget så står det " Saknas rubrik och inlägg"
Fast jag har gjort rubrik och inlägg! Men jag kommer ta med min data till pappa så jag kommer kanske blogga bara kanske! Men det ska bli jättekul att flytta!
Men måste städa! Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0