Helgen <3333 :)

Tjenare bloggen
I Helgen har jag varit me min kussin och min morbror och hans flickvän.
Det var jätte kul ;) <3

Det vi har gjort:
Vi har gjort olika saker.
Vi har varit på kalas hos min morbrors flickväns mamma :) <3
Det var inte så kul men det var jätte god mat ;) <3
Och jag och min kussin har spelat sims 3 i typ 6 timmar :P <3
och vi har haft lite mys..
Men den sista natten jag skulle sova där. Då skulle vi sätta på hos pyjamas och borsta tänderna. och då skulle typ min morbror titta på tv och då såg han bara en jätte snabb bil och då kom det bara en blixt på en annan bil och då började den brinna :/
Det var skit läskigt :/ <333

amen heeeejdå <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0