Heeej <33 :D

Heeej bloggen.. <333
Ledsen att jag inte har bloggat i helgen.
Jag har inte bloggat i helgen för att jag var med min kussin ida i helgen :) <333


Det vi gjorde:
Det vi har gjort tsm har vi spelat sims 3 såklart :P <333
och myst. <33

Men det är inte det ända vi har gjort :D
Min mormor fyllde år i helgen. Min mormor fyllde 60 år (Grattis mormor älskar dig kommer alltid göra det)
aa men då ville min morbror fira henne eftersom hon fyllde 60 år. <3
Aaa och kl 00:00 bestämmde han och min mamma att vi skulle åka till karlskorona för att fira henne.
Min mormor visste inget om det så vi åkte till kl 00:00 och kom till karlskorna kl 05:00 på morgonen.
Och då skulle vi smyga in men då var det låst de brukar alltid ha dörren öppen.
Men istället så plingade vi på och hon visste inte vem det var :) hon sa
-Vem i helvete plingar på just nu? Sa hon
och hon öppnade och då sjöng vi för henne och hon blev jätteglad och chockad att  vi hade åkt till mormor. hahaha det var kul! :DDD <33
Sen fick vi sova lite till 09:00
och sen skulle vi bara äta sjunga och fixa hos i orning sen skulle vi åka igen :DDD <33
Och jag mådde typ illa hela resan :P <3
men jag kräktes inte :P <3
vi åkte runt 12 och sen kom hem ca 19 på kvällen :) <33
och sen nästa dag är det skolan :((((( <33333

heejdå <3333333


Min kussin ida <33


Älskar karlskorna <33

hihih Ida sover <33

På väg hem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0