Är sjuk <3 :( och höstlovet 2011 8/11

heeej heeej bloggen :) <3
Nu har jag precis kommit hem från karlskrona och nästa dag blev man sjuk :( <3
När jag kom hem från karlskorna fick jag ta bussen hem (skit tråkigt) Man kan typ inte sitta stil det gör typ ont sen när man ska gå av bussen :D <3
Jag fick bara sova i 6 timmar och sen skulle man till skolan :P <3
bussen kom till stockholm runt 23 och sen kom min pappa till centralen och då kom jag hem 00:30 00:00 vet inte men jag vet att jag fick typ bara sova i 6 timmar och jag var skkkkkkkkit trött sen när jag kom hem :P <3
Och sen nästa dag hader jag skola....
Och sen blev jag sjuk :(
KUL= NOT!
Jag hade typ feber ont i halsen huvud värk och det. :D
Och det var inte kul -_-
Men idag fick jag vara hemma för jag frös på morgonen och jag skulle vila :)
så nu är jag hemma igen :D
Men imorrn ska jag till skola. :/ <3


Jag var i karlskrona i en vecka och skulle hälsa på mina kussiner,moster,mormor och morfar :)
Det var jätte kul där :)
Vi ska oxå fira jul där tror jag och det hoppas jag :) <3
och jag vill det!
jag var hos min mormor och morfar i 4 dagar och hos min moster och mina kussiner vara jag i 3 dagar :) <3
hos min mormor och morfar gjprde vi inte så mycket..
vi var på IKEA och åt mat där. =)
Det var det ända men det  var kul och träffa dom :D <3

Och hos min moster badare vi (dom har en inomhus pool)
vi hade lite myspys det var jättekul där :) <33
asså vi hade skitttttt mycket GODIS  hahahah :D <3
Det var jätte kul och träffa min moster och mina kussiner
Jag älskar dom <3 :**

amen heeejdå vi ses imorrn ;) .<333







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0