Är hemma nu :) <33


TJA TJA BLOGGEN :D <333

nu har jag åkt hem ifrån karlskorna
jag har ju berättat vad jag har gjort hos mormor och morfar men nu ska jag berätta vad jag har gjort hos min moster Lotta och Jens :)

Vad vi har gjort:
Vi har gjort olika grejer mina kusiner blev sjuka dom fick feber (inte så roligt)
men sen har vi åkt till ÖLANDS DJUR OCH NÖJESPARK det var kul
sen har vi fiskat och det sen en dag innan jag skulle åka hem då var vi hemma hos min andra moster och mina kusiner dom har köpt en stutsmatta det var jätteroligt :D
Sen nästa dag skulle jag åka hem

när bussen gick:
Den gick 15:00
när jag var framme: 00:00

På bussen:
Jag hade väldigt mycket grejer jag hade en matkasse två väskor och en kudde ;)
när det hade varit en busshållplats och när vi skulle till en annan då gick bussen sönder!!!
vi fick vänta på en buss som tog en timme det var därför jag kom hem kl 12 kul..
sen när det var en haltimme kvar och då råkade jag somna och sen var vi i stockholm och jag låg fortfarande och sov och sen kom mamma in i bussen och väkte mig och jag var ju sjukt tressad :D och sen åkte vi hem jag var jättenära för att åka till uppsala men där hade jag tur och nu är jag änkligen hemma :D <333

Nu kommer det först bilder på leia,oliver,lotta och på mig <333 :)







Doms hund luffe <33



















nu kommer det bilder när jag är på bussen :D <33








tjadåå bloggen <333


Kommentarer
Postat av: Josefine

Sötnos! <33

2011-07-24 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0