har haft en jobbig vecka <333

tja!

den här veckan har varit SKIT jobbig min fröken har åkt till london så vi har en annan fröken som heter Ninni
också har vi en fröken som heter jill :(
det är inte så roligt att vara med Ninni och Jill
för när vi säger något då måste vi säga det en gång till :(
det är inte roligt
men det som är så bra det är att jag är klar matteboken så jag sliper att ta med den hem :)
det är bra! :D
och imorgon ska jag och Fannie och pappa på BIO! :D
vi ska se Änglagård :)
jag hoppas att den är bra :)
det tror jag :)



ASSÅ NU VILL jag bara ha min data det är skit jobbigt att inte ha den!
asså den är så JÄVLAR SEG!!!!!!!! så man kan ju inte ens göra något med den!!!!!!!!
jag kommer få min data snart hoppas jag:(
igår gick jag till expediskonen och skulle fråga när min data skulle komma
och då sa dom att dom lämnade in den på måndag
så jjjag kommer få den på måndag ! nästa vecka och då ska jag bara håla på med den så JÄKLA MYCKET JAG KAN hahahah!!!!




HEJDÅ NU SKA JAG KOLLA PÅ TV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0