bussen<33

Hej hej
idag var jag på bussen och jag och Niklas vi träffade varandra på busshollplatsen och vi pratade jätte mycket tillsammans. Vi väntade på bussen tillsammans och sen kom bussen och vi satt brevid varandra på bussen längst bak och sen när det blev idrottvägen och då skulle Felicia komma och sitta brevid mig och Niklas på bussen och sen när det blev Lemshaga då skulle NIKLAS och hans kompisar av för han går i skolan där.
OCH sen när det blev BRUNN då skulle jag och FELICIA och JAG och några fler skulle av vid brunn för det är en skola också.

HEJDÅ SKA BÖRJA NU!!!! hejdå <3333 :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva något mer

2011-02-17 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0