Har kommit hem från Karlskrona :D <3

Heeeej bloggen :D

Igår var det måndag och jag kom hem från Karlskrona :D <3
Jag firade julafton där :D <3
Jag träffade min släkt där :D min mormor, morfar mina mostrar, mina kusiner. <3 :D
Vi firade julafton hos min mormor och morfar och sen juldagen var jag hos min moster lotta :D och mina kusiner men min andra moster kom till lotta så vi fick en liten julafton tillsammans:D Men när vi hade sovit hos mormor o morfar och vi skulle packa och fixa oss i orning så hade jag skit ont i halsen :( och sen när vi hade kommit till min moster lotta så hade jag fått feber och fick skit ont i halsen. Jag blev skit arg och ledsen. För de har en inomhus pool och vi skulle bada i den och sen fick jag inte det för jag hade blivit sjuk. Jag har forfarande ont i halsen men inte så mycket :D Jag hoppas iallafall att jag blir frisk tills nyår ;)
Amen när det var uppe sitta kväll så vet ni vad jag gjorde då??? :O Jag tonade mitt hår :D <3
För ni vet att mitt hår var skit fult förut och jag färjade mitt hår till ROSA :D Nä jag bara skojar :D Jag färgade mitt hår till chokladbrunt hår :D <3
Amen resan gick illafall bra :D <3
Sen när det var julafton så var vi hos mormor o morfar :D Vi öppnade prisenter :D
Jag fick av mormor o morfar:

Tofflor
två leggins svart och grå
maskara
naglak
smycken örhängen
prisentkort på Hm
väska
ett par vantar
två bh:ar en mörkblå och en vit.
Det var nog allt kommer inte ihåg allt :P <3

Av mina mostrar och kussiner fick jag:
ett bio kort på 200 kr :D
ett par tofflor :P
sims 3 lyx och design
ett svart linne


Av Fannie, pappa och Maria (pappas tjej) fick jag:

ett prisentkort på new yorker 500 kr :D
en kopp utav fannie.
sims 3 stadsliv

Av farmor och farfar och mamma fick jag:

Ett prisentkort på intersport 300 kr
tvål och hudkräm
strumpor

och resten vet jag inget mer :P <3

heeeejdå bloggen

PUSSSSS <3 :*







så här ser jag ut med choklad brunt hår :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0